fredag 3 februari 2012

Hysteriskt gråtande

Natten tills idag var den mest hemska jag någonsin varit med om.
Jag drömde att min bror dog & klockan fem vaknade jag av att jag grät, när jag väl hade vaknat trodde jag att han var död på riktigt.
Jag sprang jag in på hans rum & sängen var tom, vilket gjorde mig helt panikslagen & jag sprang ner till mamma & pappa.
Hysteriskt gråtandes frågade jag var Hugo var någonstans, mamma svarade lite halvt förvirrat att han låg i deras säng. Fortfarande lika hysteriskt gråtande berättade jag att jag hade drömt & trodde att han var död.
Mamma fick hålla om mig nästan en halvtimme så mycket jag skakade & grät.
Värsta natten någonsin.
Tack för att du finns & lever, jag älskar dig obeskrivligt mycket.

3 kommentarer:

  1. sv. hm jag lösenordsskyddade min blogg ett tag? kanske var det? annars har jag inte märkt något knas med blogg.se utan det är fucking bloglovin som jävlas med mig!! :c

    SvaraRadera
  2. usch. inlägget ovan. vakna gråtandes.. det har jag också gjort några gånger. och ibland är drömmarna så jäkla verklighetstrogna att man typ nästan blir.. jag vet inte, jäävligt berörd av dom i alla fall.

    SvaraRadera
  3. aw!!! stackars chey.

    SvaraRadera