lördag 25 februari 2012

Flugfeber

Fick en fråga om var jag köpte mina flugor, tänkte att jag skulle svara genom ett inlägg.
Det är ju så att jag fått ihop ett par stycken vid detta laget.

1. Grönprickig
Födelsedagspresent från mina vänner, köpt på Buttericks clownavdelning (om ni nu skulle vilja ha en sån)
2. Mönstrad
Secondhand fynd för en tia
3. Batman
Den är egentligen än en klämma är köpt på internet, men jag vill hålla sidan hemlig då den var svår att hitta & jag & Majs helst vill vara lite ensamma om dom
4. Vinröd
Födelsedagspresent från Fia, ingen aning om vart den är köpt, mest troligt i en herrbutik i Gävle
5. Mörkblå i sammet
Fick den av min farbror & så vitt jag vet är den hyfsat gammal
6. Lila
Secondhand fynd för en tjuga
7. Rödrutig
Födelsedagspresent, det enda jag vet är att den är köpt på internet
8. Stor rosa
Det tredje & sista secondhand fyndet för en tia

Kanske inte hjälpte er så mycket?
Då kan jag iallafall berätta att det är väldigt smart att köpa t.ex. klämmor, ta ut själva klämman & sätta i ett gummisnöre.
För rosett klämmor säljer de på många ställen i många olika storlekar.

2 kommentarer:

  1. haha vad nyfiken man blir när du är hemlighetsfull om en butik :(

    SvaraRadera
  2. Man blir för nyfiken när du har hemlisar, haha :<

    SvaraRadera