tisdag 1 maj 2012

Here comes the sun, and I say it's all right

Solglasögon är en otroligt bra uppfinning, man kan gå runt osminkad utan att någon vet om det, de finns i alla möjliga olika färger & former, man ser sjukt cool ut utan att behöva anstränga sig.
En nackdel är att min näsa ser väldigt stor & konstig ut i skolglasögon, men alla fördelar väger upp det.

Mina favoriter är helt klart Ozzy/Lennon brillorna, måste dock skaffa mig ett bra fodral innan jag vågar ta med mig & använda dem. Och svarta Ray Ban kopior är alltid ett säkert kort, tåliga är de också!

2 kommentarer:

  1. åh solbrillor är bäst! haha
    och allas näsor ser väl lite annorlunda ut i det, eller? tycker exempelvis min ser mycket större ut, men det är ju som sagt solglasögonen som gör det; dom sitter ju på ett sånt sätt liksom.

    SvaraRadera
  2. älskar solbrillz, bästa ever

    SvaraRadera