söndag 13 maj 2012

BLOPPIS

Har mer än en halv garderob full av kassar med kläder & accessoarer som jag inte använder längre.
Kände att det var dags att ta tag i det nu & rotade fram saker som är nästan helt nya & i bra skick som någon annan kanske kan få användning för!

Accessoarer:
1. Långt peace halsband ca. 30 kr
2. Långt headphones halsband ca. 30 kr
3. Nitring diameter 18mm ca. 10 kr
4. Oanvänd fakespiral ca. 30 kr
5. Oanvänd hatt ca. 30 kr
6. Stora solglasögon ca. 25 kr
7. Oanvänd sjal ca. 50 kr

Överdelar:
8. Naturvit spetsväst, ingen lapp men vet att den är strl 36 ca. 75 kr
9. Grå jeansväst strl M ca. 100 kr
10. Konjak/brun transparent skjorta strl 38 ca. 75 kr

Vid intresse mejla mig på dreammydaysaway@live.se eller skriv till mig på Facebook!
(Sakerna/plaggen finns att hämta i Klippan & Helsingborg, om det skickas står köparen för frakten.)

Vid visat intresse så har jag mycket mer fina saker som jag skulle kunna tänka mig sälja!

3 kommentarer:

  1. sv: jaa gör det! om jag hade vetat att den var så långtråkig som den var hade jag också gjort det ;D

    SvaraRadera
  2. åh, bästa bloppisen ever
    känns lite dåligt att jag nyss handlade upp mina pengar

    SvaraRadera
  3. bor du i helsingborg

    SvaraRadera