fredag 20 januari 2012

Handsome crash

Uppdaterade inte igår, förlåt, men det hände rätt mycket & det blev liksom inte tillfälle till att plocka fram datorn.
Igår morse när jag skulle cyklade stationen var det lite halt när jag skulle svänga ut på cykelbanan.
Jag trillade & slog mig, mest i huvudet.
Jag cyklade vidare långsamt & hann precis med tåget till skolan, hade en lektion, gick till sjuksköterskan & hade en lektion till.
Sen åkte jag hem för att jag mådde illa & hade jätteont i huvudet.
Åkte med pappa till vårdcentralen & fick först träffa en sjuksköterska & sedan en doktor.

Idag är jag hemma från skolan eftersom jag har en lätt hjärnskakning (så det är inget jätteallvarligt) & jag mår fortfarande dåligt på grund av huvudvärk & illamående.
Hoppas på att det inte blir värre, är inte så sugen på sjukhuset i stan...

1 kommentar: