måndag 9 juli 2012

Take my picture

Två bilder från en fotografering jag hade för ett par veckor sedan.
Tyvär ser de inte alls lika fina ut här på bloggen som de är?

Har inte direkt visat bilder från mina fotojobb tidigare, har fått för mig att ni få läsare skulle tycka att det är ointressant?

Tänkte göra lite reklam nu och skriva:
Om det är någon av er läsare som är intresserad av en fotografering nu i sommar eller i höst så är det bara till att höra av sig ang. pris och liknande. (På Facebook eller dreammydaysaway@live.se)
Jag stället upp på det mesta, porträtt, barn, par, bröllop, konserter,  bandbilder med mera!
Och om ni vill se mer bilder kan ni gå in på min Facebook sida HÄR eller på min Flickr sida HÄR.

2 kommentarer:

  1. Om du kommer hit någon dag borde vi fota massor c:

    SvaraRadera
  2. Hur är det angående priser osv. Mooooan?

    Dessutom vackra bilder, vacker quinna.

    GOOD FOR U.

    SvaraRadera