söndag 11 mars 2012

Is this a good measure of how healthy our society is?

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Den senaste veckan är detta allt jag sett då jag gått in på Facebook, folk som 'Gillat', blivit 'Vän' med, gillat & kommenterat dessa sidor & deras bilder.
(Det är pinsamt många av mina Facebook vänner)
Ska vi börja göra såhär i verkligheten också?
Leta upp en människa på skolan, ställa denna på en stol i matsalen & ropa ut att "Detta är dagens snyggaste brud i Skåne!" eller "Denna personen har Sveriges snyggaste kropp!"
Tycker ni det? Ni som gillar sidor som dessa? Eller?

Äckligt beteende skulle jag vilja kalla det, men det är ju min åsikt.

4 kommentarer:

  1. Men euw, pallar inte. håller med dig mois.

    SV; Haha finis, tyvärr kan man inte smyga in röster, dom skulle nog bli lite arga då heheeh, men det gick nog helt ok ändå tror jag och självklart blir det ju fler spelningar även om vi inte går vidare. PUSS.

    SvaraRadera
  2. sv. ja den är helt fantastisk

    SvaraRadera
  3. Dom sidorna alltså...........

    SvaraRadera